مطلب ارسالی ازجمیله

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

سلام بچه ها...

امیدوارم که حالتون خوب باشه...من که...

یه سوال میپرسم دلم میخواد با دلیل و منطق بهش جواب بدین اگه میتونین یه مثال هم واسش بیارین...

به نظر شما «پایان تلخ» بهتره یا «تلخ بی پایان»؟؟؟

*مریم*: سلام جمیله جان . به نظر من یه کم مقاومت شاید باعث بشه که هیچ کدوم اتفاق نیوفته. گذشت زمان شرایط رو عوض میکنه. نباید در تصمیم گیری بین انتخاب این دو مورد عجله داشت . انتخاب هر کدوم از اینها فراموش نشدنیه و اثر دائمی در زندگی داره.

آقای ساداتی:سلام خانم رعیتی

انشالله که هر چی خیرتون باشه همون بشه

شرایط معلوم میکنه اما یادت نره که از واقعیت فرار نکنی و اگر اشتباهی مرتکب شدی خودت رو ببخشی.

سفیر مهربانی:سلام

اتفاقی بعد از کلیه وقت سر نزدن به اینترنت و وبلاگ بااین سوال عجیبت روبرو شدم

و اینکه اون چیزی رو که دوست دارید به دست آورید وگرنه مجبور خواهید شد چیزی را که دارید دوست داشته باشید.



من از تبار غربتم

از آرزو های محال

دارم به آخر می رسم

با یه علامت سوال؟

خدا کنه هیچ وقت تو زندگیت با علامت سوال روبرو نشی و اینکه پایان تلخ بهتر چون تاریخ انقضا داره

تقدیم به مهرانه پاکیتان

سلام

ایمیلت رو بهم بد فراموشش کردم یه سری به وبلاگم بزن

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی

ماندانا زارع:سلام دوستان خوبم.

بنظر من تلخ بی پایان بهتر از پایان تلخ هست.

چون پایان تلخ نتیجه اش معلوم شده ولی در تلخ بی پایان نور امیدی وجود داره شاید در پایان نتیجه تلخ نباشه

راهبه پژمان:اگه مجبورباشی بین این دو یکی انتخاب کنی به نظر من پایان تلخ بهترازتلخ بی پایان است.چون بعداز پایان تلخ میتونی به دنبال چیزی که دوست داری بری ولی در تلخ بی پایان به چیزی که داری باید راضی باشی.

احسان رعیتی:بهار تکرار گل است و بهشت تکرار بهار با ضزیب بی نهایت اگر بهار را در خود تکرارر کنبم بهشت همین جاست.ایمیلت رو چک کن.

جمیله:سلام دوستای گلم.مرسی از راهنمایی همتون ولی راستشو بخواین از جواب خانم ماندانا خیلی خوشم اومد...همه چیو میسپاریم به خدا...



نظرات شما عزیزان:

جمیله
ساعت12:31---16 اسفند 1390
سلام دوستای گلم.مرسی از راهنمایی همتون ولی راستشو بخواین از جواب خانم ماندانا خیلی خوشم اومد...همه چیو میسپاریم به خدا...

احسان
ساعت12:02---15 اسفند 1390
بهار تکرار گل است و بهشت تکرار بهار با ضزیب بی نهایت اگر بهار را در خود تکرارر کنبم بهشت همین جاست.
ایمیلت رو چک کن.


راهبه پژمان
ساعت11:35---15 اسفند 1390
سلام به دوستای گلم.
اگه مجبورباشی بین این دو یکی انتخاب کنی به نظر من پایان تلخ بهترازتلخ بی پایان است.چون بعداز پایان تلخ میتونی به دنبال چیزی که دوست داری بری ولی در تلخ بی پایان به چیزی که داری باید راضی باشی.


ماندانا زارع
ساعت23:01---13 اسفند 1390
سلام دوستان خوبم.
بنظر من تلخ بی پایان بهتر از پایان تلخ هست.
چون پایان تلخ نتیجه اش معلوم شده ولی در تلخ بی پایان نور امیدی وجود داره شاید در پایان نتیجه تلخ نباشه


سفیر مهربانی
ساعت23:28---10 اسفند 1390
سلام
ایمیلت رو بهم بد فراموشش کردم یه سری به وبلاگم بزن
تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی


سفیر مهربانی
ساعت23:12---10 اسفند 1390
سلام
اتفاقی بعد از کلیه وقت سر نزدن به اینترنت و وبلاگ بااین سوال عجیبت روبرو شدم
و اینکه اون چیزی رو که دوست دارید به دست آورید وگرنه مجبور خواهید شد چیزی را که دارید دوست داشته باشید.

من از تبار غربتم
از آرزو های محال
دارم به آخر می رسم
با یه علامت سوال؟
خدا کنه هیچ وقت تو زندگیت با علامت سوال روبرو نشی و اینکه پایان تلخ بهتر چون تاریخ انقضا داره
تقدیم به مهرانه پاکیتان


ساداتی
ساعت18:31---7 اسفند 1390
سلام خانم رعیتی
انشالله که هر چی خیرتون باشه همون بشه
شرایط معلوم میکنه اما یادت نره که از واقیعت فرار نکنی و اگر اشتباهی مرتکب شدی خودت رو ببخشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 7 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 7:48 توسط | |